ΣΤΟΧΟΙ

The Informed Traveler

Ο «πληροφορημένος» ταξιδιώτης (Informed traveler) σε όλες τις φάσεις του ταξιδιού (πριν, κατά την μετακίνηση και κατά την διάρκεια του ταξιδιού


The Connected Traveler

H Δικτύωση Μεταξύ Επισκεπτών σε μιας νέας μορφής κοινωνικού δικτύου, με εφήμερα μέλη και με κοινό παρονομαστή τον ίδιο τον προορισμό και τον διαμοιρασμό εμπειριών (shared experiences)


Well Targeted Marketing Focus

Στοχευμένη και προσαρμοσμένη προώθηση συστάσεων και πληροφοριών από τουριστικούς επαγγελματίες και φορείς διαχείρισης προορισμών που εντοπίζει τα σημεία ταιριάσματος με τα προσωπικά γούστα και ενδιαφέροντα.


The Informed Tourism Professional

Mε την συλλογή αντιδράσεων των ταξιδιωτικών προφίλ στις συστάσεις, ο επαγγελματίας του τουρισμού μετράει την δυναμική των προτάσεων και της αγοράς που διαμορφώνουν οι επισκέπτες σε έναν προορισμό